E-poe kasutustingimused
Üldised tingimused
Käesolevad tingimused reguleerivad VIKMET TEENINDUS OÜ (registrikood 11146847) asukohaga Sõle 35 - 62,Tallinn 10321 (edaspidi Müüja ) ja ostu sooritanud isiku (edaspidi Klient) vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel e-poes www.metallile.ee
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse ning need jõustuvad alates veebilehel www.metallile.ee avaldamisest. E-poes kaupade ostmisega ja/või kasutajaks registreerimisega kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega , on nendega nõus ning kohustub neid täitma.
Toodete ja teenuste hind
Toodete hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Transpordikulu Eesti Vabariigi piires 3 eurot.
Tellimuse vormistamine
Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist tootelehel, vajutades selleks nuppu „Lisa korvi“. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni.Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Edasi maksma“. Tellimus on lõplikult vormistatud pärast makse laekumist. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Müüja Kliendi e-posti aadressile. Juhul, kui postkastist kirja ei leidu, kontrollige ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud. E-poel on õigus tellimus tühistada, kui kaup on laost otsa saanud. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Müüja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral küsib Müüja Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.
Tellimuse eest tasumine
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Meil saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
Tellimuse saatmine
Kaupu saadetakse üle Eesti. Tellimus tarnitakse kliendile Omniva ning Itella SmartPOST OÜ poolt pakutavate pakiautomaadi teenustena. Tooted jõuavad kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Välja arvatud toodete puhul, mille tootekirjelduses on eraldi välja toodud, et tarneaeg pikkem kui tavaliselt.
Saadetised on jälgitavad:
  • Omniva jälgimiskeskkonnas aadressil https://www.track-trace.com/post
  • Itella SmartPOST jälgimiskeskkonnas aadressil https://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing
Toodete vahetamine ja tagastamine
Kliendil on õigus põhjust avaldamata kasutamata toode vahetada või tagastada 14 kalendripäeva jooksul, kirjutades tagastamisest soovist meilile vikmet.vm@gmail.com. Toote tagastamisel ja vahetamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud. Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati tellitud paki saab tasuta tagastada 14 päeva jooksul. Omniva pakiautomaadi puhul kasutades algses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Itella SmartPOSTi tellitud kaupade tagastusvõimalused on järgnevad:
Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Toote tagastamisel tagastab Müüja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 5 päeva jooksul peale toote jõudmist Müüjani. Vahetamisele või tagastamisele kuuluv toode peab olema kasutamata.
Pretensioonide esitamine
Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile, sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Müüjat, saates vastava info e-posti aadressil vikmet.vm@gmail.com. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Müüja kulul.
Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates sellest kui tagastatud toode on jõudnud Müüjani. Müüja kannab esimese kuue kuu jooksul toote üleandmisest ostjale toote parandamisega või toote asendamisega seotud kulud, eelkõige posti-, töö- ja materjalikulud. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon on õigustatud. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
  • Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül
  • Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel
  • Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu
Juhul, kui Klient ja Müüja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste Komisjoni poole.
Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 13.11.2022